Satura rādītājs:

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada sākuma tests 00:40:00 vidēja 42 p. Gatavošanās Diagnostikas darbam par 5. klases tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā)
2. Pirmā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 40 p. Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 6. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?, Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus?, Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem?
3. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 47 p. Testā ietverti uzdevumi no 3 tēmām: 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? Kā tekstos lietot apstākļa vārdus? Kā tekstos lietot darbības vārdu laikus un atgriezeniskos lietvārdus?
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 6.1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai? (Informācijas ieguve, apstrāde, tālāk nodošana) 6.2. Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus? (Darbs pagātnē, tagadnē un nākotnē) 6.3. Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? (Modes daudzveidīgā pasaule) 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? (Zvaigznes visapkārt) 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? (Labs stāsts) 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? (Ceļojums laikā)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada sākuma tests 00:40:00 vidēja 53 p. Diagnostikas darbs par 5. klases tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā)
2. Pirmā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 49 p. Pirmā semestra noslēguma tests 6. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?, Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus?, Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem?
3. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 53 p. Testā ietverti uzdevumi no 3 tēmām: 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? Kā tekstos lietot apstākļa vārdus? Kā tekstos lietot darbības vārdu laikus un atgriezeniskos lietvārdus?
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 6.1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai? (Informācijas ieguve, apstrāde, tālāk nodošana) 6.2. Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus? (Darbs pagātnē, tagadnē un nākotnē) 6.3. Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? (Modes daudzveidīgā pasaule) 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? (Zvaigznes visapkārt) 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? (Labs stāsts) 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? (Ceļojums laikā)