Satura rādītājs:
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gada sākuma tests | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Gatavošanās Diagnostikas darbam par 5. klases tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā) |
2. | Pirmā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 40 p. | Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 6. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?, Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus?, Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? |
3. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 47 p. | Testā ietverti uzdevumi no 3 tēmām: 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? Kā tekstos lietot apstākļa vārdus? Kā tekstos lietot darbības vārdu laikus un atgriezeniskos lietvārdus? |
4. | Gada noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 51 p. | Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 6.1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai? (Informācijas ieguve, apstrāde, tālāk nodošana) 6.2. Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus? (Darbs pagātnē, tagadnē un nākotnē) 6.3. Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? (Modes daudzveidīgā pasaule) 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? (Zvaigznes visapkārt) 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? (Labs stāsts) 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? (Ceļojums laikā) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gada sākuma tests | 00:40:00 | vidēja | 53 p. | Diagnostikas darbs par 5. klases tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā) |
2. | Pirmā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 49 p. | Pirmā semestra noslēguma tests 6. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?, Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus?, Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? |
3. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 53 p. | Testā ietverti uzdevumi no 3 tēmām: 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? Kā tekstos lietot apstākļa vārdus? Kā tekstos lietot darbības vārdu laikus un atgriezeniskos lietvārdus? |
4. | Gada noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 51 p. | Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 6.1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai? (Informācijas ieguve, apstrāde, tālāk nodošana) 6.2. Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus? (Darbs pagātnē, tagadnē un nākotnē) 6.3. Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? (Modes daudzveidīgā pasaule) 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? (Zvaigznes visapkārt) 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? (Labs stāsts) 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? (Ceļojums laikā) |