Satura rādītājs:

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada sākuma tests 00:40:00 vidēja 46 p. Gatavošanās Diagnostikas darbam par 4. klases tēmām: 4.1. Kā radīt savu tekstu – aprakstu un lietišķu vēstuli? (Māju valoda) 4.2. Kā spēlēties ar valodu, un kā spēlējoties mācīties latviešu valodu? (Spēļu valoda) 4.3. Kā iegūt informāciju, un kā pasniegt to citiem? (Maizes valoda) 4.4. Kā veidot monologu, rakstīt sludinājumu un lietišķu e-pasta vēstuli? (Vai dzīvniekiem ir valoda?) 4.5. Kā rakstīt dialogu, vēstījumu, lietojot uzrunu un uzrunas grupu? (Gadalaiku valoda) 4.6. Kas jāzina un jāprot, rakstot instrukciju un ieteikumus? (Telefonsarunu valoda)
2. Pirmā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 44 p. Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 5. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā?, Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus?, No kā sastāv vārds?
3. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 47 p. 2. semestra noslēguma testā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.4. Manas ielas/pagasta vēstījums. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? 5.5. Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? 5.6. Fantazējam kopā! Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums?
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 46 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada sākuma tests 00:40:00 vidēja 41 p. Diagnostikas darbs par 4. klases tēmām: 4.1. Kā radīt savu tekstu – aprakstu un lietišķu vēstuli? (Māju valoda) 4.2. Kā spēlēties ar valodu, un kā spēlējoties mācīties latviešu valodu? (Spēļu valoda) 4.3. Kā iegūt informāciju, un kā pasniegt to citiem? (Maizes valoda) 4.4. Kā veidot monologu, rakstīt sludinājumu un lietišķu e-pasta vēstuli? (Vai dzīvniekiem ir valoda?) 4.5. Kā rakstīt dialogu, vēstījumu, lietojot uzrunu un uzrunas grupu? (Gadalaiku valoda) 4.6. Kas jāzina un jāprot, rakstot instrukciju un ieteikumus? (Telefonsarunu valoda)
2. Pirmā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 48 p. Pirmā semestra noslēguma tests 5. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā?, Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus?, No kā sastāv vārds?
3. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 55 p. 2. semestra noslēguma testā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.4. Manas ielas/pagasta vēstījums. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? 5.5. Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? 5.6. Fantazējam kopā! Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums?
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā)