Izlasi teksta fragmentu!
Izvērtējot "Privātās Dzīves" lasītāju izteikumus un redaktores stāstīto par žurnāla lasītājiem, šī izdevuma kopējo auditoriju varētu sadalīt vairākās lielās grupās. Vērtējot pēc saistības ar tā saturu un piederības izjūtas, var iedalīt šādās grupās: lasītāji, kas paši bijuši žurnāla varoņi; lasītāji, kas nepieder pie augstākminētās grupas, jo atrodas tikai vērotāju vidū.
Analizējot respondentu intervijas, iezīmējas vēl viens žurnāla lasītāju sadalījums pēc tā izmantojuma: tie ir lasītāji, kas žurnālu lasa pašu intereses pēc, jo viņus saista piedāvātais saturs, kas sniedz viņiem izklaidi, palīdz apmierināt ziņkārību, pavadīt brīvo laiku vai iedomāties sevi žurnālā aprakstīto cilvēku vietā; lasītāji, kas izmanto žurnālu darba vajadzībām un citādi to nelasītu vai lasītu daudz retāk un citas satura daļas.
Analizējot respondentu intervijas, iezīmējas vēl viens žurnāla lasītāju sadalījums pēc tā izmantojuma: tie ir lasītāji, kas žurnālu lasa pašu intereses pēc, jo viņus saista piedāvātais saturs, kas sniedz viņiem izklaidi, palīdz apmierināt ziņkārību, pavadīt brīvo laiku vai iedomāties sevi žurnālā aprakstīto cilvēku vietā; lasītāji, kas izmanto žurnālu darba vajadzībām un citādi to nelasītu vai lasītu daudz retāk un citas satura daļas.
Atzīmē jautājumu, uz kuru atbilde atrodama lasītajā teksta fragmentā!
Atsauce:
Rožukalne A.(2011) Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 352 lpp.
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!