Zīmējuma veidošanu parasti veic šādā secībā:
- iestata zīmējuma laukuma izmērus:

- izvēlas priekšplāna un fona krāsu:

- izvēlas rīku:








- zīmē, izmantojot peles vilkšanu;
- zīmējumu saglabā:

Neveiksmīgas darbības var atsaukt, lietojot ātrās piekļuves rīkjoslas pogu
.


Atsauce:
Programmas Molberts lietošana. http://windows.microsoft.com/lv-lv/windows7/using-paint
Informātika pamatskolai. 5.klase. K. Veiss. Zvaigzne ABC, 2011. 46.- 49.lpp.
Informātika 5.klasei A.Jurenoks, T.Rikure. Zvaigzne ABC, 19.-21.lpp.
Informātika pamatskolai 1. daļa. V.Vēža redakcijā, Mācību grāmata,2006. 32.-35.lpp.
Informātika 5.klasei A.Jurenoks, T.Rikure. Zvaigzne ABC, 19.-21.lpp.
Informātika pamatskolai 1. daļa. V.Vēža redakcijā, Mācību grāmata,2006. 32.-35.lpp.
Informātika pamatskolai 1.daļa. V.Vilde, "Izdevniecība RaKa", 2004, 22.-26.lpp.