Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts | 
|---|---|---|
| 1. | Skaņa | Kā rodas skaņa? Kādi ir skaņas avoti? | 
| 2. | Noderīgo lietu stūrītis | Noderīgi video materiāli, kas noder tēmas apguvei. | 
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaņas radīšana, ar izvēli | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Kas rada skaņu? Kas ir skaņas avots? | 
| 2. | Maņu orgāna noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pēc bildēm nosaka kurš maņu orgāns atbild par skaņas uztveri. | 
| 3. | Raksturo ar vārdiem dzīvās būtnes radīto skaņu! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dzīvo būtņu skaņas. | 
| 4. | Skaņas mums apkārt | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot dažādu skaņu nozīmi informācijas ieguvē un saziņas veidošanā. | 
| 5. | Cilvēka radītas un dabas skaņas I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina skaņas avotus | 
| 6. | Priekšmeti, kas nerada skaņu | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Spēj atpazīt lietas, kas nerada skaņas. | 
| 7. | Brīdinoša skaņa. Attēli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kas var būt brīdinošo skaņu avoti? | 
| 8. | Situācijas analīze | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvēlas atbilstošus dzirdes aizsarglīdzekļus. | 
| 9. | Kur sastopams troksnis? | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Atpazīst trokšņainu vidi. Ievieto vārdu teikumā. | 
| 10. | Troksnis vai mūzika? | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Atpazīst troksni un mūziku. | 
| 11. | Klausies un nosaki skaņas avotu! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Audio skaņas noteikšana. | 
| 12. | Dabisks vai mākslīgs skaņas avots | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Atpazīst skaņas avotus. | 
| 13. | Mūzikas instrumentu skaņas | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Atpazīst mūzikas instrumentus un to radītās skaņas. | 
| 14. | Putnu dziesmas | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Atpazīst putnus pēc to dziesmām. | 
| 15. | Dzīvnieku balsis | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nosaka dažādu dzīvnieku radītās skaņas | 
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Cilvēka radītas un dabas skaņas II | Citi | augsta | 1 p. | Atšķir skaņas avotus. | 
| 2. | Vai skaņu rada dzīvs organisms vai nedzīvs objekts? | Citi | zema | 2 p. | Nosaka, kas rada skaņu. | 
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Kādas var būt skaņas? | 00:15:00 | vidēja | 4 p. | Atšķir dabiskas skaņas no mākslīgām,raksturo brīdinošas skaņas, zina kā pasargāt dzirdi. | 
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Kā iedala skaņas avotus? | 00:15:00 | vidēja | 4 p. | Prot atšķirt dabiskus un mākslīgus skaņas avotus. | 
 
        