PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Ikdienas darbības I – Daily routine I | Vārdu krājums – ikdienas darbības: brush (my) teeth, comb (my) hair, cook, do shopping, feed (my) cat, get dressed, have a bath, have a shower, help, walk (my) dog, walk to school, wash (my) hands. |
2. | Ikdienas darbības II – Daily routine II | Vārdu krājums – ikdienas darbības: chat, do (my) homework, go out, go to the park, have dinner, learn, listen to music, meet, play with (my) friends, text a message, watch TV, write. |
3. | Vienkāršās tagadnes veidošana un lietošana – Formating and usage of Present Simple | Dažādu teikumu veidošana vienkāršajā tagadnē, vienkāršās tagadnes laika lietošana. |
4. | Vienkāršās tagadnes pareizrakstība viensk. 3.pers. – Spelling, Present Simple, singular, 3rd person | Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-s" vai "-es". |
5. | Laika prievārdi "on, in, at" – Prepositions of time "on, in, at" | Laika prievārdu "on, in, at" lietojums. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Darbības, izvēle – Everyday activities, choice | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pie attēla pievelk pareizo vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Ikdienas darbības. Tulkojums – Everyday Activities. Translation | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas teicienam atbilstošāko tulkojumu angliski. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Ikdienas darbības, klausīšanās – Everyday activities, listening | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās teikumu un no dotajiem vārdiem to saliek. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Klausīšanās un rakstīšana. Darbības – Listening and writing. Activities | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās vārdu un uzraksta to, izvēloties no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Izlaisti burti. Ikdienas darbības – Omitted letters. Everyday activities | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Ieraksta izlaistos burtus, lai veidotos pareizs vārds. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Vienkāršās tagadnes teikumu atšķiršana – Sentences in the Simple Present | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa teikumus un izvēlas to, kurš nav vienkāršajā tagadnē, atšķiras no pārējiem. Spēj saskatīt likumsakarības teikumu uzbūvē vienkāršajā tagadnē. |
7. | Teikuma priekšmets – Choosing the correct subject | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas pareizo teikuma priekšmetu (vienskaitlis vai daudzskaitlis) vienkāršajā tagadnē. Izmantojot darbības vārda galotni, norāda uz darbības veicēju. (VS.3.3.1.4.) |
8. | "Don't" vai "doesn't" lietojums – Using of "don't" or "doesn't" in Present Simple | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jāizvēlas vai teikumā ir jāievelk "doesn't" vai "don't". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. Izmantojot darbības vārda galotni, norāda uz darbības veicēju. (VS.3.3.1.4.) |
9. | Darbības vārdi ar vienskaitļa 3. personu – 3rd person singular | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Darbības vārdu grupēšana pēc galotnes -s vai -es pievienošanas noteikumiem. Izmanto doto paraugu, lai veidotu gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
10. | 3. personas vienskaitļa pareizrakstība – Spelling of 3rd person singular | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Ieraksta darbības vārdu aiz 3.personas vienskaitļa. Izmanto doto paraugu, lai veidotu gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
11. | Vienskaitļa 3. persona, tabula – 3rd person singular, chart | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Veido 3.personas vienskaitli pievienojot darbības vārdam galotni -s vai -es un ierakstot pareizajā vietā. |
12. | Pareizi un nepareizi teikumi vienkāršajā tagadnē – Correct or incorrect sentences | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izlasa teikumu un atzīmē vai tas ir uzrakstīts gramatiski pareizi vai gramatiski nepareizi. Izmantojot mācītos likumus, veido gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
13. | "On", "at", "in" lietojums – Usage of "on", "in", "at" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Jāizvēlas vai teikumā ir jāievelk "on", "in" vai "at". Izmantojot mācītos likumus, veido gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
14. | ON, IN, AT tabulā – ON, IN, AT in the chart | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dotos vārdus grupē pēc noteiktām pazīmēm, kurus vārdus lieto kopā ar IN, ON vai AT. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Prievārdi IN, ON, AT teikumos – Prepositions IN, ON, AT in the sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Lasa teikumus un jāizvēlas pareizais vārds aiz prievārda. |
16. | Lasīšana. Mana ikdiena – Reading. My daily routine | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Lasa tekstu un savieno bērna vārdu ar attiecīgo attēlu. Lasa vienkāršus īsus tekstus, atlasa informāciju. (VS.3.2.1.2.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atkārtojums. Darbības – Actions | Citi | zema | 4 p. | Uzdevums 1. un 2. klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Mēnešu un gadalaiki – Months and Seasons | Citi | vidēja | 2 p. | 2. klases atkārtojums. Jāsakārto mēnešus pareizā secībā un jāpievelk gadalaiks. |
3. | Nedēļas dienas – The days of the week | Citi | vidēja | 2 p. | Jāsakārto nedēļas dienas pareizā secībā. |
4. | Lasīšana, darbības vārdu meklēšana – Reading, finding the verbs | Citi | vidēja | 1 p. | Lasa tekstu un atrod darbības vārdus. Lasa vienkāršus īsus tekstus, atlasa informāciju. (VS.3.2.1.2.) |
5. | Jautājumu veidošana – Formating of the questions | Citi | vidēja | 4 p. | Making the questions from statements. |
6. | Kļūdu labojums. Ikdienas darbības – Correcting mistakes. Everyday Activities | Citi | augsta | 4 p. | Izvēlas nepareizi uzrakstīto vārdu un pārraksta to pareizi. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Pareizi un nepareizi teikumi ar IN, ON, AT – Correct and incorrect sentences | Citi | augsta | 4 p. | Izlasa teikumu un atzīmē vai tas ir uzrakstīts gramatiski pareizi vai gramatiski nepareizi. Izmantojot mācītos likumus, veido gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ikdienas darbības – Everyday Activities | 00:20:00 | vidēja | 14 p. | Vārdu krājums par ikdienas darbībām. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |
2. | Vienkāršā tagadne – Present Simple | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Vienkāršās tagadnes teikumi, to atškiršana, pareizrakstība. |
3. | Laika prievārdu ON, IN, At lietojums – Usage of Prepositions ON, IN and AT | 00:20:00 | vidēja | 13 p. | Laika prievārdu "on", "in" un "at" lietojums teikumā. Lasīšanas, rakstīšanas prasmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es mājās – I'm at Home | 00:40:00 | vidēja | 29 p. | Vārdu krājums: ikdienas darbības. Gramatika: vienkāršā tagadne, laika prievārdi "on", "in" un "at". Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |