Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Satura rādītājs | |
| 2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Krāsu salikumi | Zina, kas ir krāsu aplis, prot to raksturot. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Krāsu iedalījums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina, kādās grupās iedala krāsas. |
| 2. | Hromatiskās, ahromatiskās krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Spēj nosaukt hromatiskās, ahromatiskās krāsas, prot attēlos noteikt objektu krāsu. |
| 3. | Atvasinātās jeb sekundārās krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, kas ir atvasinātās jeb sekundārās krāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 4. | Pamatkrāsas, atvasinātās krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot nosaukt pamatkrāsas jeb primārās krāsas, atvasinātās krāsas jeb sekundārās krāsas, spēj tās saskatīt attēlos. |
| 5. | Blakuskrāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kas ir blakuskrāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 6. | Atvasinātās krāsas, blakuskrāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, kas ir atvasinātās jeb sekundārās krāsas, blakuskrāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 7. | Blakuskrāsas, pretkrāsas | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot nosaukt blakuskrāsas, papildkrāsas. |
| 8. | Papildkrāsu pāris | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot attēlos saskatīt papildkrāsu pārus. |
| 9. | Analogās krāsas, papildkrāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot mākslas darbu reprodukcijās saskatīt blakuskrāsas jeb analogās krāsas, papildkrāsas jeb pretkrāsas. |
| 10. | Krāsu salikumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, kādās grupās tiek iedalītas krāsas, prot šo krāsu salikumus saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 11. | Pretkrāsas, blakuskrāsas jeb analogās krāsas (ar ievilkšanu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot nosaukt pretkrāsas, spēj attēlos saskatīt blakuskrāsas jeb analogās krāsas. |
| 12. | Krāsu iedalījums (ar ievilkšanu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot raksturot krāsas, to iedalījumu grupās. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ahromatiskās krāsas, pamatkrāsas | Citi | vidēja | 4 p. | Zina, kas ir ahromatiskās krāsas, pamatkrāsas, prot tās saskatīt attēlos. |
| 2. | Blakuskrāsas | Citi | augsta | 3 p. | Prot nosaukt blakuskrāsas. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Hromatiskās, ahromatiskās krāsas, pamatkrāsas, atvasinātās krāsas | 00:00:00 | vidēja | 12 p. | Zina, kādās grupās iedala krāsas; spēj nosaukt hromatiskās, ahromatiskās krāsas, prot attēlos noteikt objektu krāsu; zina, kas ir ahromatiskās krāsas, pamatkrāsas, prot tās saskatīt attēlos; zina, kas ir atvasinātās jeb sekundārās krāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Blakuskrāsas, papildkrāsas | 00:00:00 | vidēja | 13 p. | Prot nosaukt blakuskrāsas; zina, kas ir blakuskrāsas, prot tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās; prot attēlos saskatīt papildkrāsu pārus; prot mākslas darbu reprodukcijās saskatīt blakuskrāsas jeb analogās krāsas, papildkrāsas jeb pretkrāsas. |