Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Charaktereigenschaften des Menschen – Rakstura īpašības | Atpazīst vārdus par tēmu rakstura īpašības. |
| 2. | Adjektive mit der Endung -lich, -ig – Īpašības vārdi ar galotnēm -lich, -ig | Zina īpašības vārdu veidošanas principus. |
| 3. | Steigerungsstufen der Adjektive – Īpašības vārdu salīdzināmās pakāpes | Salīdzina lietas, izmantojot īpašības vārdus pamata vai pārākajā pakāpē. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Hören. Charaktereigenschaften – Klausīšanās. Rakstura īpašības | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Klausoties izvēlas dzirdēto rakstura īpašību. |
| 2. | Adjektivendungen – Īpašības vārdu galotnes | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas īpašības vārdam atbilstošu galotni. |
| 3. | Steigerungsstufen der Adjektive – Īpašības vārdu salīdzināmās pakāpes | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas teikumā īpašības vārdu atbilstošajā pakāpē. |
| 4. | Gemischte Buchstaben. Charaktereigenschaften – Jaukti burti. Rakstura īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | No dotajiem burtiem veido rakstura īpašības. |
| 5. | Gemischte Buchstaben. Ajektivendungen – Jaukti burti. Īpašības vārdu galotnes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | No dotajiem burtiem veido īpašības vārdus ar galotnēm -ig, ich. |
| 6. | Hören. Adjektive – Klausīšanās. Īpašības vārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Klausoties izvēlas atbilstošo īpašības vārdu. |
| 7. | Leseverstehen – Lasītprasme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Lasot tekstu, saprot, vai teikums pēc teksta ir pareizs vai nepareizs. |
| 8. | Schreiben. Adjektivendungen – Rakstīšana. Īpašības vārdu galotnes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Burtu rindā atrod 3 īpašības vārdus un uzraksta tos. |
| 9. | Bindewörter – Saikļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aprakstošos teikumos izvēlas atbilstošos saikļus. |
| 10. | Diktat. Charaktereigenschaften – Diktāts. Rakstura īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Klausoties raksta rakstura īpašības. |
| 11. | Hören. Characktereigenschafte – Klausīšanās. Rakstura īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Klausoties vārdu vāciski, izvēlas vārdam atbilstošu latvisko tulkojumu. |
| 12. | Wortordnung im Satz – Vārdu kārtība teikumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Pārraksta teikumu, sakārtojot vārdus pareizā secībā. |
| 13. | Übersetzen. Charaktereigenschaften – Tulkošana. Rakstura īpašības | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Tulko rakstura īpašības no latviešu uz vācu valodu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Sätze. Steigerungstufe – Teikumi. Salīdzināmās pakāpes | Citi | vidēja | 2 p. | Lasot teikumu, saprot, vai teikumā ir izmantota pareizā īpašības vārda salīdzināmā pakāpe. |
| 2. | Hören. Übersetzung ins Deutsche – Klausīšanās. Tulkošana vāciski | Citi | augsta | 4 p. | Lasa teikumu latviski un klausoties izvēlas atbilstošu vācisko tulkojumu. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Adjektive - Īpašības vārdi | 00:20:00 | vidēja | 19 p. | Trennē vārdu krājumu par rakstura īpašībām. Klausās, raksta īpašības vārdus. Salīdzina lietas, izmantojot īpašibas vārdu pamata un pārāko pakāpi. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Andere Leute und ich - Citi cilvēki un es | 00:40:00 | vidēja | 28 p. | Trennē vārdu krājumu par rakstura īpašībām. Klausās, raksta īpašības vārdus. Salīdzina lietas, izmantojot īpašibas vārdu pamata un pārāko pakāpi. |