Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Gads. Kalendārs, dziesmiņa | Mēneši. Izruna, rakstība. |
| 2. | Gads. Mēneši | Mēneši. Izruna, rakstība. |
| 3. | Gads. Nedēļas dienas | Prot nedēļa dienu izrunu un rakstību. |
| 4. | Gadalaiki, dzimtes | Mācās gadalaikus. Izruna, rakstība, klausīšanās |
| 5. | Krāsas I | Krāsu izruna, rakstība, attēls. |
| 6. | Krāsas II | Krāsu izruna un rakstība. |
| 7. | "Haben" un "sein" locīšana. Teikumu veidošana | Prot haben locīšanu un teikumu veidošanu ar krāsām. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Klausīšanās, mēneši un nedēļas dienas | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Saklausa mēnešus un nedēļas dienas, atpazīst to rakstību. |
| 2. | Klausīšanās, gadalaiki, krāsas | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Saklausa gadalaikus un krāsas, atpazīst to rakstību. |
| 3. | Mēnešu, dienu rakstība | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Mācās mēnešu rakstību |
| 4. | Gadalaiku, krāsu rakstība | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Mācās gadalaiku un krāsu rakstību |
| 5. | Lietvārda dzimtes | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Atpazīst lietvārda dzimti. |
| 6. | Sein un haben locīšana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot "sein" un "haben" locīšanu. |
| 7. | Krāsu atpazīšana, klausoties ar attēlu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot saklausīt pareizo vārdu |
| 8. | Krāsu atpazīšana ar attēlu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Atpazīst krāsu rakstību |
| 9. | Krāsas, attēls, vārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Atpazīst krāsas, zina to rakstību. |
| 10. | Izlaistie burti, mēneši, dienas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot uzrakstīt mēnešu un dienu nosaukumus |
| 11. | Izlaistie burti, gadalaiki, krāsas | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot uzrakstīt gadalaikus un krāsas |
| 12. | Jaukti burti, mēneši, dienas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot uzrakstīt mēnešu un dienu nosaukumus |
| 13. | Jaukti burti, gadalaiki, krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot uzrakstīt gadalaikus un krāsas |
| 14. | Vārds un tulkojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot iztulkot vārdus. |
| 15. | Vārdu čūska. Mēneši, dienas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot atpazīt un uzrakstīt vārdus par mēnešiem un dienām |
| 16. | Vārdu čūska. Krāsas, gadalaiki, dienas, mēneši | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot atpazīt un uzrakstīt vārdus par krāsām, gadalaikiem, dienām un mēnešiem |
| 17. | Klausīšanās un tulkojumu saskaņošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saklausa pareizo teikumu, zina teikuma tulkojumus. |
| 18. | Lasīšana, savienošana, tulkošana. | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Prot atrast pareizo tulkojumu. |
| 19. | Lasīšana, savienošana | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. |
| 20. | Klausīšanās, vārds, rakstība | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Saklausa pareizos vārdus vārdus, prot tos uzrakstīt. |
| 21. | Diktāts I. Vārdu rakstība | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Prot saklausīt un uzrakstīt vārdus. |
| 22. | Diktāts. Teikumi ar krāsām | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prot saklausīt un uzrakstīt teikumu sar haben un krāsām. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Mēnešu un dienu secība | Citi | vidēja | 3 p. | Zina mēnešu un dienu pareizo secību. |
| 2. | Diktāts II. Vārdu rakstība | Citi | augsta | 6 p. | Prot saklausīt un uzrakstīt vārdus. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Gads I | 00:30:00 | vidēja | 26 p. | Atpazīst, prot saklausīt un uzrakstīt nedēļas dienas, mēnešus, gadalaikus un krāsas. Zina mēnešu un dienu secību. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Gads II | 00:50:00 | vidēja | 43 p. | Atpazīst, saklausa un prot uzrakstīt dienas, mēnešus, gadalaikus un krāsas. |