PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izprot, kā tiek veidots telpiskas figūras no dotā izklājuma. |
| 2. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Telpiskas figūras skaldņu laukuma aprēķināšana. |
| 3. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Uzdevums attīsta problēmu risināšanas stratēģijas, kurā ar reizināšanas palīdzību jānosaka nezināmās vērtības. |
| 4. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aprēķina divu skaitļu summu, starpību, reizinājumu, dalījumu, salīdzina, cik reižu vairāk. |
| 5. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Uzdevums palīdz veidot izpratni par skaitļa sastāvu, kā arī attīsta reizināšanas prasmes. |
| 6. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzdevums attīsta kombinatorikas prasmes. Skolēns risina reālu problēmu, nosakot atbilžu gadījumu skaitu. |
| 7. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Lieto daļas jēdzienu, lai izteiktu mazākās mērvienībās. Salīdzina stabiņu diagrammā dotos lielumus un izdara secinājumus. |
| 8. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Spriež par nepieciešamajiem mērījumiem perimetra aprēķināšanai, lieto perimetra aprēķināšanas formulu. |
| 9. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Uzdevums attīsta prasmi noteikt skaitļu attiecības un skaitļu darbības, lai abās pusēs vērtības būtu līdzvērtīgas. |
| 10. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Uzdevums attīsta prasmi noteikt optimālo risinājumu starp vairākiem iespējamiem variantiem. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Konkursa 2. kārtas uzdevumi | 01:30:00 | vidēja | 34 p. |