Satura rādītājs:
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Veic aprēķinus, izmantojot laika mērvienības. |
| 2. | uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izmantojot kuba izklājumus, kuros skaldnes ir dažādas, izsaka prognozes, kuras skaldnes atradīsies blakus, kuras nesaskarsies, ja izveidos kubu. |
| 3. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pilnveido un attīsta skaitļu saskaitīšanas un atņemšanas, kā arī skaitļa sastāva prasmes. |
| 4. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aprēķina perimetru situāciju uzdevumā. Spriež par nepieciešamajiem perimetra aprēķināšanas mērījumiem. |
| 5. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka taisnstūra laukumu kvadrātos/rūtiņās, mēra un aprēķina daudzstūru perimetru. |
| 6. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izmantojot skaitļu sastāvu un darbību īpašības, izvēloties sev piemērotus paņēmienus, nosaka nezināmo simbolu vērtības. |
| 7. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Uzdevums attīsta prasmi raksturot telpisku figūru (kubu), noteikt skaldņu skaitu. |
| 8. | uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Nosaka, kāda daļa dota no skaitļa, aprēķina daļu no skaitļa, nosaka perimetru. |
| 9. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Uzdevums paredzēts algoritmisko spēju attīstīšanai. |
| 10. | uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Risina situāciju, nosakot atbilstošu gadījumu skaitu. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Konkursa 1. kārtas uzdevumi | 01:30:00 | vidēja | 30 p. |