Izlasi situācijas aprakstu un izpildi prasīto!
Skolēni izdomāja, ka mācību uzņēmumā varētu ražot no atstarojoša auduma sašūtus
atstarotājus. Viņi izgatavoja piespraužamus un piekaramus pūces, smaidiņa un mēness formas
atstarotājus.
atstarotājus. Viņi izgatavoja piespraužamus un piekaramus pūces, smaidiņa un mēness formas
atstarotājus.
Izveido šī izstrādājuma izgatavošanas pamācību! Pamācībā iekļauj, kādus materiālus,
instrumentus un ierīces izmantosi, un secīgi pa soļiem sakārto izgatavošanas gaitu!
instrumentus un ierīces izmantosi, un secīgi pa soļiem sakārto izgatavošanas gaitu!
1. Izvēlies divus materiālus piemērotus paredzamajiem izstrādājumiem!
2. Izvēlies divus darbarīkus vai instrumentus atbilstošus šūšanas tehnoloģiskajam procesam!
3. Secīgi sarindo šūtā piekariņa vai piespraudes darba gaitu!
Atbilžu varianti:
Izgriež uz auduma izkārtotos un apvilktos šablonus, pārbauda auduma puses.
Izvēlas atbilstošu audumu un materiālu pēc skices un šablona uzzīmēšanas.
Savieno un sadiedz detaļas, sašuj un pārbauda izstrādājumu.
Doto modeli izveidotu un izprintētu sastiprina kopā spīlskrūvēs.
Dotās detaļas tiek salīmētas un sastiprinātas, veikta pārbaude izstrādājumam.
Piezīme: Starpdisciplinārajā diagnosticējošajā darbā visas atbildes un skaidrojumi jāraksta pašam, atbilžu varianti netiek doti.
Atsauce:
https://www.visc.gov.lv. Starpdisciplinārais diagnosticējošais darbs 9. klasei, 2023
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!