Mārim ir trīs iespējas, kā pavadīt brīvdienu:
Varbūtība, ka Māris pavadīs brīvdienu ar draugiem, ir 0,4.
Varbūtība, ka Māris brīvdienā mācīsies, ir 0,5.
Varbūtība, ka viņš brīvdienā lasīs grāmatu, ir 0,1.
Vai Māris būs atpūties, ir atkarīgs no tā, kā viņš pavada brīvdienu. Pavadot brīvdienu ar draugiem, Māris ir atpūties 80% gadījumu, mācoties – 30% gadījumu, bet lasot grāmatu – 40% gadījumu.
Aplūkosim šādu notikumu kopu:
\(D\) - "Māris pavada brīvdienu ar draugiem",
\(M\) - "Māris brīvdienā mācīsies",
\(G\) - "Māris brīvdienā lasīs grāmatu".
Šajā notikumu kopā aplūkojam notikumus:
\(A\) - "Māris ir atpūties",
- "Māris nav atpūties.
Papildini varbūtību diagrammu!
Ja pildi uzdevumu no mobila telefona, izmanto funkciju "vietne datoriem"!
Pēdējās rindas apzīmējumu skaidrojums:
Atsauce:
Materiālu sagatavoja Mg. math. Laima Baltiņa
Skola2030 kursu materiāli
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!