Uzdevums:

1p.
Izlasi recenzijas fragmentu un atzīmē, kādu informāciju no tā ieguvi!
 
Paralēli juridiskajam konfliktam tiek risināti dažādi samežģījumi modeļskolas audzēkņu savstarpējās attiecībās. Tiek iezīmēti dažādi ģimeņu tipi un to ieaudzinātās vērtības, arī meiteņu pašu atšķirīgie uzskati par mērķiem, nākotnes plāniem, to piepildīšanas paņēmieniem u. tml. Konkrētāk iezīmētas trīs ģimenes, pārējās paliek perifērijā, un patiesībā jau tas nav nekas peļams, jo stāsts taču ir par Danas pieredzi, un viņa atklāti pasaka: “Mani neinteresēja Līva, jo biju nodarbināta ar savu nākotni.” (84. lpp.) Atbilstoši pusaudžu psiholoģiskās attīstības īpatnībām garstāstā tiek akcentēts jautājums par gandrīz visas pasaules principiālu sadalīšanu interešu zonās un par piederības meklēšanu (“Tas viss paredzēts noteiktai kastai, un es biju tai piederīga.” (57. lpp.)), aktuāla kļūst virzība uz konkrētu mērķi un aizraušanās ar to (“Saklausīju viņas balsī tādu kā ironiju, kā pārmetumu mūsu dzīvesveidam. Viņa uzbrauca tam, kas vienīgais bija kaut kā vērts!” (43. lpp.))
 
Iegūtā informācija:
 
Pilnu recenzijas tekstu lasi risinājuma soļos!
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!