Monitoringa darbu veidoja divas daļas.
1. daļa (veicama 40 minūtēs) – Zināšanas un izpratne: 24 atbilžu izvēles uzdevumi, kuri pārbauda skolēnu zināšanas un izpratni.
2. daļa (veicama 95 minūtēs) – Prasmes: 7 uzdevumi, sadalīti atsevišķos testelementos, kuri pārbauda skolēnu zināšanas, izpratni un prasmes. 15 testelementi ir īso atbilžu uzdevumi, kas pārbauda skolēnu zināšanas un izpratni, pārējie 5 testelementi pārbauda skolēnu prasmes.
1. daļa (veicama 40 minūtēs) – Zināšanas un izpratne: 24 atbilžu izvēles uzdevumi, kuri pārbauda skolēnu zināšanas un izpratni.
2. daļa (veicama 95 minūtēs) – Prasmes: 7 uzdevumi, sadalīti atsevišķos testelementos, kuri pārbauda skolēnu zināšanas, izpratni un prasmes. 15 testelementi ir īso atbilžu uzdevumi, kas pārbauda skolēnu zināšanas un izpratni, pārējie 5 testelementi pārbauda skolēnu prasmes.
| Daļa | Uzdevumu skaits | Punktu skaits | Laiks (min) |
| 1. | 24 | 24 | 40 |
| 2. | 7 | 42 | 95 |
Ar programmu vari iepazīties šeit!
Monitoringa darba laikā atļauts izmantot zinātnisko kalkulatoru un Datu bukletu. Vērtēšanas kritēriji šeit!
Monitoringa darba laikā atļauts izmantot zinātnisko kalkulatoru un Datu bukletu. Vērtēšanas kritēriji šeit!
Atsauce:
https://www.viaa.gov.lv. Monitoringa darbs optimālajā mācību satura apguves līmenī ķīmijā vidusskolai, 2025