Grūtības pakāpe:
00:40:00
| 1. | Dzīvais un nedzīvais | 1 p. |
| 2. | Sagrupē priekšmetus pēc to materiāliem! | 4 p. |
| 3. | Materiālu izmantošana pēc to īpašībām (koks, metāls, plastmasa). | 2 p. |
| 4. | Izvēlies priekšmetu pēc to īpašībām! | 1 p. |
| 5. | Materiāli ikdienas sitācijās | 1 p. |
| 6. | Kas smagāks/vieglāks? Teikumu veidošana | 2 p. |
| 7. | Kurš trauks ietilpīgāks? | 2 p. |
| 8. | Cilvēka radītas un dabas skaņas | 2 p. |
| 9. | Kura ir brīdinošā skaņa? | 1 p. |
| 10. | Siltuma avotu atpazīšana | 3 p. |
| 11. | Siltums. Kādam nolūkam izmanto attēlā redzamo priekšmetu, lietu? | 1 p. |
| 12. | Nosaki, kuri ir dabiskie un kuri mākslīgie gaismas avoti | 3 p. |
| 13. | Ievieto vārdus bērnu dialogā par gaismu! | 4 p. |
| 14. | Dabas teritorijas | 1 p. |
| 15. | Nosaki raksturīgās pazīmes dotajām teritorijām! | 6 p. |
| 16. | Mežs un purvs | 1 p. |
| 17. | Kurā attēlā parādīta koka/cilvēka/dzīvnieka/priekšmeta ēna? | 1 p. |
| 18. | Zeme, Mēness un Saule | 1 p. |