Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Satura rādītājs | |
| 2. | Informācija skolotājam | Informācija skolotājam. |
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Viendīgļlapju un divdīgļlapju klases salīdzinājums | Skolēni mācās salīdzināt viendīgļlapjus un divdīgļlapjus. |
| 2. | Ziedkopu veidi | Skolēni iepazīst ziedkopu veidus. Labs demonstrācijas materiāls. |
| 3. | Liliju dzimta | Skolēni mācās liliju dzimtas augu ziedu un augļu uzbūvi. Ir iespēja noskatīties video par sīpolaugu audzēšanu Nīderlandē. |
| 4. | Graudzāļu dzimta | Skolēni iepazīst graudzāļu dzimtas īpašības, attēlos atpazīst Latvijas labības augus. |
| 5. | Tauriņziežu dzimta | Skolēni izzina tauriņziežu dzimtas augu uzbūvi un attēlos atpazīst izplatītākos tauriņziežus. |
| 6. | Nakteņu dzimta | Skolēni mācās nakteņu dzimtas augu uzbūvi, attēlos atpazīst nakteņu dzimtas augus. |
| 7. | Čemurziežu dzimta | Skolēni apgūst čemurziežu dzimtas augu uzbūvi un daudzveidību. |
| 8. | Rožu dzimtas augu pazīmes | Skolēni iepazīst rožu dzimtas augu zieda uzbūvi un augļu veidus. |
| 9. | Rožu dzimtas augi | skolēni pēc attēliem mācās pazīt rožu dzimtas augus, iepazīst informāciju par to izmantošanu. |
| 10. | Krustziežu dzimta | skolēni izzina krustziežu dzimtas augu uzbūvi un daudzveidību. |
| 11. | Ārstniecības augu vākšana | Skolēni mācās ārstniecības augu ievākšanas un uzglabāšanas noteikumus. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Viendīgļlapju un divdīgļlapju salīdzinājums, izmantojot attēlus | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni, izmantojot attēlus, salīdzina viendīgļlapjus un divdīgļlapjus. |
| 2. | Ziedkopu veidu noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni nosaka ziedkopu veidus attēlotajiem augiem. |
| 3. | Liliju dzimtas augu pazīmju noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni atpazīst attēlos liliju dzimtas augus un atbild uz jautājumiem par to uzbūvi. |
| 4. | Graudzāļu dzimtas augu graudu noteikšana attēlos | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Skolēni attēlos pazīst labības augu graudus. |
| 5. | Kartupeļu un tomātu ziedu un augļu atpazīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni atbild uz jautājumiem par kartupeļu un tomātu ziediem un augļiem. |
| 6. | Čemurziežu dzimtas raksturošana, izmantojot burkāna attēlu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēni izmantojot burkāna attēlu, raksturo čemurziežus. |
| 7. | Savvaļas rozes raksturojums pēc attēla | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēni, izmantojot attēlu, raksturo savvaļas rozi. |
| 8. | Rožu dzimtas augu noteikšana attēlos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēni attēlos pazīst rožu dzimtas augus. |
| 9. | Tauriņziežu dzimtas augu pazīmju noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni nosaka tauriņziežu dzimtas augu pazīmes, pēc attēliem pazīst tauriņziežus. |
| 10. | Tauriņziežu dzimtas augu noteikšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Skolēni, izmantojot attēlu, nosaka auga sugu pēc dotā noteicēja. |
| 11. | Viendīgļlapju un divdīgļlapju attēlu atšķiršana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēni sašķiro augu attēlus viendīgļlapjos un divdīgļlapjos. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 1. daļa. Augu ārējās pazīmes (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni saskata augu ārējās pazīmes pēc dotā apraksta. |
| 2. | 1. daļa. Gumiņbaktērijas (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni pēc apraksta nosaka ziedaugu piederību dzimtai. |
| 3. | 1. daļa. Augu ārējās pazīmes (2017) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni saskata augu ārējās pazīmes pēc dotā apraksta. |
| 4. | 1. daļa. Augu sistemātika (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni izprot binārās nomenklatūras pielietojumu. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Segsēkļu jeb ziedaugu pazīmes | 00:00:00 | vidēja | 31 p. |