Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts | 
|---|---|---|
| 1. | Desmiti – Tens | Skaitļu 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 rakstība un izruna. | 
| 2. | Divciparu skaitļi – Two-digit Numbers | Divciparu skaitļu 21, 22, 23, 24, 25, 36, 47, 58, 69, 71, 83, 95 rakstība un izruna. | 
| 3. | Padsmitu un desmitu izruna – Differences between Tens and Teens | Mācās izrunā atšķirt padsmitu un desmitu izrunas. | 
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Padsmiti un desmiti, salīdzināšana – Comparing Numbers. Teens and Tens | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saklausa vārdu izrunu atšķirības. Zina vārdu izrunas, prot tās atšķirt. | 
| 2. | Klausīšanās izvēle, padsmiti vai desmiti – Choosing the Listening File | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skaitlim izvēlas pareizo izrunu. Atpazīst skaņas un pareizrakstības savstarpējo saikni – padsmitu un desmitu atšķirības. | 
| 3. | Klausīšanās, skaitļa izvēle. Desmiti vai padsmiti – Listening and Choosing the Number | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saklausa skaitli – desmits vai padsmits. Atpazīst skaņas un pareizrakstības savstarpējo saikni – padsmitu un desmitu atšķirības. | 
| 4. | Izlaistais skaitlis teikumā. Padsmits vai desmits – Missing Number in the Sentence | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās teikumu un atzīmē skaitli, kuru sadzird – padsmits vai desmits. Atpazīst skaņas un pareizrakstības savstarpējo saikni – padsmitu un desmitu atšķirības. Saklausa nepieciešamo informāciju tekstā. | 
| 5. | Kas tas par skaitli – What's the number | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pie cipara izvēlas rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. | 
| 6. | Klausīšanās. Kas tas par skaitli – What's the number | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pie cipara pievelk rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. | 
| 7. | Skaitļu rakstība – Writing the Numbers | 2. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Pie cipara izvēlas rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. | 
| 8. | Skaitļu rakstība II – What's the number | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Raksta skaitli, ievērojot pareizrakstību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina vienkāršu vārdu rakstību. | 
| 9. | Vai pareizs telefona numurs? – Is the Telephone Number Correct? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās telefona sarunu un izvēlas vai telefons pierakstīts pareizi vai nepareizi. Prot saklausīt specifisku informāciju, skaitļus. | 
| 10. | Skaitļu diktāts – Number dictation | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās skaitli un uzraksta to. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. | 
| 11. | Skaitļu rakstība. Izlaisti patskaņi – Writing numbers. Omitted vowels | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skaitļa vārdā doti tikai līdzskaņi, jāuzraksta dotais skaitļa vārds. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. | 
| 12. | Skaitļi augošā secībā – Numbers in ascending order | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Sakārto dotos skaitļus no mazākā uz lielāko. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. | 
| 13. | Telefona numurs – Telephone number | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Noklausās telefona sarunu un ieraksta telefona numurā izlaistos skaitļus. Prot saklausīt specifisku informāciju, skaitļus. | 
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Klausīšanās. Izlaistais skaitlis teikumā. Padsmits vai desmits – Missing Number in the Sentence | Citi | vidēja | 2 p. | Noklausās teikumu un divus skaitļus. Atzīmē, kurš dzirdams teikumā – padsmits vai desmits. Atpazīst skaņas un pareizrakstības savstarpējo saikni – padsmitu un desmitu atšķirības. Saklausa nepieciešamo informāciju tekstā. | 
| 2. | Adrese – Address | Citi | augsta | 3 p. | Klausās runātāju un izraksta mājas vai dzīvokļa numuru. Saklausa konkrētu informāciju runātajā tekstā. | 
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļi no 1 līdz 100. Klausīšanās un rakstīšanas prasmes | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Izprot valodas sistemātiku. Spēj raksturot vārdu pēc fonētikas, morfoloģijas, leksikoloģijas un sintakses kategorijām. | 
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Divciparu skaitļi | 00:40:00 | vidēja | 30 p. | Pārbauda skolēna zināšanas par darbības vārdiem, rakstorojot darbības klasē, un iemācītas frāzes par mācību stundu. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. | 
