Teorija

Zīmējuma veidošanu parasti veic šādā secībā:
- iestata zīmējuma laukuma izmērus:
 
laizmers.png
 
- izvēlas priekšplāna un fona krāsu:
 
fona.png
 
- izvēlas rīku:
 
riki.png
 
pencil.png Zīmulis
 
dzesg.png Dzēšgumija
 
otas3.png Otas
 
linija.png Līnija
 
cit_fig.png Elipses, taisnstūra, noapaļota taisnstūra un citu figūru zīmēšanas rīki
 
daudzst.png Daudzstūru zīmēšanas rīks
 
spaini.png Aizkrāsošanas rīks
 
- zīmē, izmantojot peles vilkšanu;
 
- zīmējumu saglabā:
 
sa.png
 
Neveiksmīgas darbības var atsaukt, lietojot ātrās piekļuves rīkjoslas pogu undo.png.
 
atr_piekl_josla.png
 
 
 
 
Atsauce:
Programmas Molberts lietošana. http://windows.microsoft.com/lv-lv/windows7/using-paint
Informātika pamatskolai. 5.klase. K. Veiss. Zvaigzne ABC, 2011. 46.- 49.lpp.
Informātika 5.klasei A.Jurenoks, T.Rikure. Zvaigzne ABC, 19.-21.lpp.
Informātika pamatskolai 1. daļa. V.Vēža redakcijā, Mācību grāmata,2006. 32.-35.lpp.
Informātika pamatskolai 1.daļa. V.Vilde, "Izdevniecība RaKa", 2004, 22.-26.lpp.