Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For teachers – Skolotājiem | Description of teaching materials. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Free time activities I – Brīvā laika aktivitātes I | Vocabulary of free time activities: collecting coins, cooking, dancing, doing puzzles, drawing, painting, paying board games, playing chess, playing draughts, playing the guitar, playing the computer games. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
2. | Free time activities II – Brīvā laika aktivitātes II | Vocabulary of free time activities: listening to music, reading books, riding a bike / a bicycle, riding a horse, riding a scooter, singing, taking photos, watching TV. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
3. | Free time activities III – Brīvā laika aktivitātes III | Vocabulary of free time activities: boxing, diving, fishing, hiking, jogging, rock climbing, rollerblading, sailing, skateboarding, skating, skiing, swimming. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Sports – Sporta veidi | Vocabulary of different types of sports: athletics, badminton, baseball, basketball, football / soccer, gymnastics, hockey / ice hockey, karate, table tennis, tennis, volleyball, yoga. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
5. | Usage of Play, Go, Do – Play, Go, Do lietojums | Usage of Play, Go, Do talking about free time activities and sports. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
6. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Recognizing the word in the picture – Attēla atpazīšana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct word for the picture. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemēroāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
2. | Listening and dragging the picture – Klausīšanās un vārda ievilkšana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Listening and ragging the correct picture-word. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
3. | Picture and listening – Attēls un klausīšanās | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Looking at the picture and choosing the correct heard word.. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus,un izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam, uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) |
4. | Choosing the pronunciation – Izrunas izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct word for the given pronunciation. Klausās izrunu un izvēlas no piedāvātajiem teksta variantiem atbilstošo. Klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno vārda izrunu ar rakstīto vārdu). |
5. | Putting the letters into the correct order – Vārda izveidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Putting the letters in correct order, making the words or phrases. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) |
6. | Dictation – Diktāts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Listening and writing the word you hear with the correct spelling. Pieraksta vārdus un frāzes, ko dzird un saprot.(=VS.6.3.1.6.) |
7. | Correcting mistakes – Kļūdu labojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Spelling and writing of the words regarding "Past Simple". Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) |
8. | Dragging the mixed letters – Jauktie burti. Ievilkšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Putting the letters in the correct order (to make a complete word). No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus, salīdzina to nozīmi ar zināmajiem. (=VS.6.3.1.4.) |
9. | Dragging the verb PLAY, GO, DO – Darbības vārda PLAY, GO, DO ievilkšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dragging the correct verb. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Saskata sakarības starp darbības vārdiem un dotajiem vārdiem. |
10. | Completing the phrase of PLAY, GO, DO – Frāzes pabeigšana. PLAY, GO, DO | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Writing the appropriate word to complete the phrase. Atpazīst zināmos vārdus, izsecina to nozīmi un izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
11. | Finding the odd one, choosing PLAY, GO, DO – Liekā vārda atrašana. Izvēles uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Finding the odd word based on the grammatical structure. Choosing the correct verb for the given word. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Saskata sakarības starp darbības vārdiem un dotajiem vārdiem. |
12. | Choosing Play, Go, Do. Writing the word – Play, Go, Do izvēle. Vārda ierakstīšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Choosing the appropriate verb and writing the word seen in the picture. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata sakarības vienkāršos teikumos un aprakstos, attēlos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Reading and dragging the translation – Lasīšana un tulkojuma ievilkšana | Citi | vidēja | 3 p. | Reading and dragging the correct translation. Izsecina vārda nozīmi un izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
2. | Spelling – Izruna pa burtiem | Citi | augsta | 2 p. | Listening to the spelling and choosing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; pazīst izrunātos burtus. |
3. | Reading and writing the information – Teksta lasīšana un informācijas pierakstīšana | Citi | augsta | 6 p. | Reading the text and writing the correct answer. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, izvēloties pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam. |
4. | PLAY, GO, DO in the sentence – PLAY, GO, DO teikumā | Citi | augsta | 2 p. | Choosing the correct verb: Play, Go, Do. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Saskata sakarības starp darbības vārdiem un dotajiem vārdiem teikumā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Free Time Activities I | 00:20:00 | vidēja | 13 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes ar vārdu krājumu, kas saistīts ar tēmu "Brīvā laika aktivitātes". Tiek pārbaudīta skolēna prasme saskatīt un lietot gramatiskas struktūras. |
2. | Free Time Activities II | 00:20:00 | vidēja | 13 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes ar vārdu krājumu, kas saistīts ar tēmu "Brīvā laika aktivitātes". Tiek pārbaudīta skolēna prasme saskatīt un lietot gramatiskas struktūras. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Free Time Activities III | 00:40:00 | augsta | 25 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes ar vārdu krājumu, kas saistīts ar tēmu "Brīvā laika aktivitātes". Tiek pārbaudīta skolēna prasme saskatīt un lietot gramatiskas struktūras. |
2. | Free Time Activities IV | 00:40:00 | vidēja | 32 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes ar vārdu krājumu, kas saistīts ar tēmu "Brīvā laika aktivitātes". Tiek pārbaudīta skolēna prasme saskatīt un lietot gramatiskas struktūras. |