Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | BE in the Simple Past – Darbības vārda BE (būt) vienkāršā pagātne | Dažādu teikumu veidošana ar darbības vārdu BE (būt) vienkāršajā pagātnē. |
2. | Simple Past (Regular Verbs) – Vienkāršās pagātnes (regulārie darbības vārdi) | Dažādu teikumu veidošana un lietošana vienkāršajā pagātnē ar regulārajiem darbības vārdiem. |
3. | Spelling Rules for Regular Verbs – Pareizrakstība regulārajiem darbības vārdiem | Pareizrakstības noteikumi regulārajiem darbības vārdiem vienkāršajā pagātnē, tiem pievienojot galotni "-ed". |
4. | Ordinal numbers – Kārtas skaitļa vārdi | Vocabulary: ordinal numbers from 1 – 100. Redzot un dzirdot vārdu, ir vieglāk to atpazīt un lietot savā runā un tekstos. (V.Li.3.2.) Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Usage of "was" and "were" – "was" un "were" lietojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing "was" or "were" in the past. Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūto teikumu struktūru paraugus. (VS.6.3.1.8.) Rakstot ievēro gramatikas likumus. |
2. | Correct or incorrect spelling the verbs with -ED – Vārdu pareizrakstība ar galotni "-ed" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Tick if the sentence is correct or incorrect. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
3. | Signal Words in the Simple Past – Signālvārdi vienkāršajā pagātnē | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct signal word. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: raksta par pagatnes notikumiem. |
4. | Spelling of the ordinal numbers – Kārtas skaitļu vārdu rakstība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Spelling of the ordinal numbers, choosing the correct variant. Uzlabo pareizrakstību savā tekstā. (VS.6.3.1.9.) |
5. | Listening. Ordinal numbers – Klausīšanās, kārtas skaitļa vārdi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listen and choose the number. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus. |
6. | Short answers about chart – Īsās atbildes par tabulu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Questions and answer about the chart. Lasa un saprot vienkāršus teikumus. Prot atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem. |
7. | Questions and short answers with "was" and "were" – Jautājumi un īsās atbildes ar "was" un "were" | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Ask the questions about past using "was" or "were" and answer them. Prot uzdot un atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem. |
8. | Ordinal or cardinal number – Pamata vai kārtas skaitļa vārdi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listen and choose the number. Klausoties atpazīst pamata un kārtas skaitļa vārdu. |
9. | Simple Present and Past – Tagadne un pagātne, aizpildīšanas uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Rewrite given sentences in the past (regular verbs). Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
10. | Pronunciation of "-ed" – Galotnes "-ed" izruna | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing correct pronunciation for ending "-ed". Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: saskata sakarības darbības vārda pagātnes formas izrunā. |
11. | Dictation. Ordinal numbers – Diktāts, kārtas skaitļa vārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Writing the number in words. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, zina to pareizrakstību. |
12. | Formating of affirmative sentences – Apgalvojuma teikumi veidošana | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Write the verb in the Past Simple. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
13. | Word order in the sentence – Vārdu kārtība teikumā | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Write the words in correct order to make the sentences with "was" or "were". Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūsto teikumu struktūru paraugus. (VS.6.3.1.8.) Rakstot ievēro gramatikas likumus. |
14. | Questions and answers about chart – Jautājumi un atbildes par tabulu | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Answers about past actions. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
15. | Writing omitted sentences – Vienkāršās pagātnes trūkstošo formu rakstīšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Write the missing form of Past Simple for regular verbs – affirmative, negative or question. |
16. | Matching letters. Ordinal numbers – Burtu savienojumi. Kārtas skaitļa vārdi | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | From given letters making the word. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Words from grade 3. Numbers 1-100 – 3. klases atkārtojums. Skaitļi 1-100 | Citi | zema | 6 p. | Uzdevums 3.klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Ordinal numbers. Reading – Kārtas skaitļa vārdi. Lasīšana | Citi | zema | 2 p. | Match the ordinal number with its spelling. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: zina zināmu vārdu pareizrakstību. |
3. | Past forms of regular verbs – Regulāro darbības vārdu pagātnes veidošana | Citi | vidēja | 4 p. | Write "-ed" to make regular verbs in the past. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
4. | Spelling. Past Simple sentences – Vienkāršās pagātnes teikumu pareizrakstība | Citi | vidēja | 2 p. | Read the sentences and choose the correct form of the verb. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
5. | Affirmative and negative sentences – Apgalvojuma un nolieguma teikumi | Citi | augsta | 2 p. | Rewrite the sentence positive or negative. Skolēna nozīmīgas darbības mācību satura apguvei: veido regulāras darbības vārdu pagātnes formas. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ordinal numbers – Kārtas skaitļa vārdi | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Vocabulary – ordinal numbers: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |
2. | Simple Past (regelar verbs) – Vienkāršā pagātne (regulārie darbības vārdi) | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Grammar – know how to make the Simple Past form or regular verbs, when it can be used; know how to use "was" and "were". |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Past Simple and Ordinal Numbers I – Vienkāršā pagatne un kārtas skaitļa vārdi I | 00:40:00 | vidēja | 20 p. | Grammar – know how to make the Simple Past form or regular verbs, when it can be used; know how to use "was" and "were". Vocabulary – ordinal numbers: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |
2. | Past Simple and Ordinal Numbers II – Vienkāršā pagatne un kārtas skaitļa vārdi II | 00:40:00 | augsta | 31 p. | Grammar – know how to make the Simple Past form or regular verbs, when it can be used; know how to use "was" and "were". Vocabulary – ordinal numbers: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |