Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vārda nozīme | Viennozīmīgi un daudznozīmīgi vārdi |
2. | Saziņa | Valodas līdzekļu mērķtiecīgs izmantojums saziņā - 1 st. Monologs (1st.), dialogs (2 st.), diskusija (3 st.). Saziņas kultūra (1 st.). Pārbaudes darbs 2 st.) 1.- 22.septembris. Kopā 10 stundas |
3. | Domu kartes |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārdi tiešā nozīmē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Noteikt tiešās nozīmes vārdu savienojumus |
2. | Vārdi pārnestā nozīmē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Noteikt pārnestā nozīmes vārdu savienojumus |
3. | Vārdi tiešā un pārnestā nozīme I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Atzīmēt teikumu, kurā dotais vārds lietos tiešā nozīmē. |
4. | Informācijas iegūšana I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Kā izvēlēties informācijas avotus, lai iegūtu nepieciešamo informāciju |
5. | Monologs, dialogs, diskusija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Teorētisku jautājumu apguve par tēmu "Saziņa". |
6. | Sarunas dalībnieki | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | Teksta detalizēta lasīšana. Sarunas dalībnieku skaita noteikšana. Sarunas dalībnieku secības ievērošana. |
7. | Saziņas kultūra | 1. izziņas līmenis | zema | 2p. | Runātāja un klausītāja kultūra |
8. | Tiešā un pārnestā nozīme II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Vārda tiešās un pārnestās nozīmes noteikšana |
9. | Domu kartes veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 9p. | |
10. | Teorijas pārbaudes jautājumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | Teorijas pārbaudes jautājumi par informācijas ieguvi. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Informācijas iegūšana II | Citi | vidēja | 1p. | Kā izvēlēties informācijas avotus, lai iegūtu nepieciešamo informāciju |
2. | Valodas kultūra | Citi | vidēja | 4p. | Viedokļi. Viedokļu galvenā doma, mērķis, saziņas situācijas raksturojums, runātāja un klausītāja kultūra. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārda tiešā un pārnestā nozīme | 00:20:00 | vidēja | 4p. | Vārda tiešās un pārnestās nozīmes skaidrojums |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Informācijas ieguve un saziņa | 00:30:00 | vidēja | 22p. |