Teorija

Diagnosticējošais darbs ar kombinētu mācību saturu 3. klasei
 
Matemātikas diagnosticējošais darbs notika 2016. gada 2. martā
 
Diagnosticējošajam darbam bija viens variants.
Katrs skolēns saņēma piecas A4 formāta darba lapas.
Uz lapām skolēnam veica 9 uzdevumus.
 
Izpildes laiks 40 minūtes.
 
Darba norise
  1. Darba vadītājs, ienācis klasē, sasveicinās ar skolēniem, uzmundrina viņus un noskaņo darbam.
  2. Darba vadītājs izdala skolēniem diagnosticējošā darba darba lapas.
  3. Skolēni uz darba lapām uzraksta vārdu, uzvārdu, klasi, skolas nosaukumu.
  4. Ja kādam skolēnam nepieciešama palīdzība vai arī ir neizpratne par veicamo uzdevumu, skolotājs pieiet pie skolēna un klusām noskaidro situācijas būtību. Atkarībā no situācijas skolotājs vai nu palīdz, vai arī prasību noraida.
  5. Lai objektīvāk novērtētu skolēnu patstāvīgo darbu, lūgums skolotājiem nekomentēt uzdevumu nosacījumus.
  6. Diagnosticējošā darba beigās darba vadītājs savāc skolēnu darba lapas un nodod tās skolas direktoram.
 
 
VISC mājaslapā var iepazīties ar 2016. gada diagnosticējošo darbu matemātikā.
 
Portālā Uzdevumi.lv dots 2016. gada diagnosticējošais darbs matemātikā ar dažādiem variantiem un atbilstošiem atbilžu soļiem.