Uzdevums:

1♦
Izlasi diskusijas dalībnieku viedokļus!
   
 1. Jau gadu meitai ir skolas forma. Jā, nav vairs problēmu ar apģērba izvēli no rīta, bet bija problēmas ar apģērba izskatu, vakaros atgriežoties mājās, jo meita iet gan uz volejbola treniņiem, gan uz keramikas pulciņu. Problēmu atrisinājām, nopērkot otru komplektu, bet aizdomājos, vai skolas forma tiešām veic apsolītās funkcijas. Skolēnu vienādais izskats ir tikai nosacīts (jo ir tīrākas un netīrākas formas), par krasu sekmju uzlabošanos mūsu mājās neredz. Gaidu vecāku sapulci, lai varētu uzdot jautājumu par disciplīnu.
 
2.  Mūsdienīga skolas forma nepieciešama nevis disciplīnas uzlabošanai vai sekmju paaugstināšanai, bet patriotisma un vienotības audzināšanai. Ideāli būtu, ja arī skolotājiem būtu formas. Tikai jāmāk izskaidrot, ka mēs, skola, esam kā otra ģimene. Mēs palīdzam augt un izglītoties. Vai 1. septembris ar skolas karogu, himnu un vienādām formām nav kā starta šāviens labam mācību gadam?  
 
3.  Es esmu par skolas formu mūsdienu skolā. Tikai es to redzu vidusskolā, ģimnāzijā, nevis sākumskolas klasēs. Maziem bērniem mācību procesam jābūt kā spēlei – ar saviem noteikumiem, bet aizraujošai, tādai, ko negribas pārtraukt. Un spēle ar vienādu apģērbu gluži nesaskan. Drīzāk ir jāveicina radošums, krāsainība, lai mēs tiktu laukā no pelēkās vienādības.
Vēlāk, jā, lai ģimnāziju un vidusskolu, un koledžu jaunieši sevi prezentē kā noteiktas skolas audzēkņus. Tas būtu diezgan motivējoši, domājot tieši par uzvedību ārpus mācību iestādes.
 
 
Atzīmē precīzāko diskusijas tematu!
 

Lai risinātu uzdevumus, lūdzu reģistrējies!

Ātra reģistrācija: