Izlasi diskusijas dalībnieku viedokļus!
   
  1. Jau gadu meitai ir skolas forma. Jā, nav vairs problēmu ar apģērba izvēli no rīta, bet bija problēmas ar apģērba izskatu, vakaros atgriežoties mājās, jo meita iet gan uz volejbola treniņiem, gan uz keramikas pulciņu. Problēmu atrisinājām, nopērkot otru komplektu, bet aizdomājos, vai skolas forma tiešām veic apsolītās funkcijas. Skolēnu vienādais izskats ir tikai nosacīts (jo ir tīrākas un netīrākas formas), par krasu sekmju uzlabošanos mūsu mājās neredz. Gaidu vecāku sapulci, lai varētu uzdot jautājumu par disciplīnu.
     
  2. Daļai vecāku skolas forma asociējas ar zilām kleitām, saņurcītiem kaklautiem un svītrainiem krekliem. Tā tiešām ir pagātne, jo mūsdienās katra skola var paši izlemt, izvēlēties un sakomplektēt savu skolas formu. Neapgalvošu, ka skolas forma atrisinās visas mācību un disciplīnas problēmas, bet tā noteikti rada vienotības izjūtu. Kopābūšanas izjūtu. Un tad jau no pašas skolas, pedagogiem un skolēniem ir atkarīgs, vai šī izjūta var pārvērsties arī apziņā par savu varēšanu, par prasmēm un zināšanām, kuras vieni dod, bet otri iegūst.
     
  3. Es esmu par skolas formu mūsdienu skolā. Tikai es to redzu vidusskolā, ģimnāzijā, nevis sākumskolas klasēs. Maziem bērniem mācību procesam jābūt kā spēlei – ar saviem noteikumiem, bet aizraujošai, tādai, ko negribas pārtraukt. Un spēle ar vienādu apģērbu gluži nesaskan. Drīzāk ir jāveicina radošums, krāsainība, lai mēs tiktu laukā no pelēkās vienādības.
    Vēlāk, jā, lai ģimnāziju un vidusskolu, un koledžu jaunieši sevi prezentē kā noteiktas skolas audzēkņus. Tas būtu diezgan motivējoši, domājot tieši par uzvedību ārpus mācību iestādes.

     
Atzīmē precīzāko diskusijas tematu!
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!