Teorija

Ko darīt, ja vecāks vēlas paslēpt sava bērna informāciju Uzdevumi.lv?
Ja vecāks vēlas, lai viņa bērna informācija nebūtu redzama portālā, viņam jāpalūdz bērnu ieiet sava profila rediģēšanā ①, noņemt ķeksīti pie "Es piekrītu piedalīties topos un padarīt savu profilu publisku" ② un saglabāt izmaiņas.
 
labosana1.png
 
labosana2.png
 
Detalizētāku informāciju par personīgo datu konfidencialitāti iespējams izlasīt, uzklikšķinot uz ikonas ③ un pārejot uz saiti ar papildus informāciju.
Ko darīt, ja vecāks vēlas, lai viņa bērnam Uzdevumi.lv nerādītu reklāmu?
Lietotājiem ar aktīvu PROF pieslēgumu Uzdevumi.lv netiek rādīti reklāmas baneri. Attiecīgi, ja bērnam ir pieslēgts PROF, tad reklāmu portālā viņš neredzēs.
 
Detalizētāk par reklāmas rādīšanas politiku lasiet Uzdevumi.lv lietošanas noteikumos.
 
Vecāks jautā, kāpēc bērnam vajag PROF?
Ar PROF pakalpojumu katram uzdevumam sadaļā "Virtuālā skola" ir pieejams skaidrojums, lai skolēns varētu patstāvīgi apgūt mācību vielu un mācīties no savām kļūdām. Skolēns var pats izpildīt mājasdarbus, sagatavoties ieskaitēm un apgūt tēmas, kuras skolā nav sapratis.
 
Kāpēc vecākam reģistrēties portālā?
Portālā reģistrētiem vecākiem tiek piedāvāta iespēja sekot līdzi tam, ko, cik ilgi un cik sekmīgi bērns mācījies portālā. Uzdevumi.lv piedāvā detalizētu statistiku un ikmēneša atskaites par bērna rezultātiem portālā, turklāt vecākiem ir iespējams redzēt arī skolotāja uzdotos mājasdarbus, kā arī bērna progresu un atvēlēto laiku mācībām.
 
Vecāks sūdzas, ka bērns nevar piekļūt mājasdarbam no E-klases
Parasti šādos gadījumos, verot vaļā pārbaudes darbu, parādās uzraksts "Jums nav piekļuves šim mājasdarbam". Visticamāk, darbs tiek vērts vaļā no vecāka profila, tāpēc pieeja darbam tiek liegta.
 
Risinājums: Bērnam jāielogojas savā E-klases profilā un jāmēģina atvērt darbu vēlreiz.
 
 
Vecāks sūdzas, ka bērnam pieslēgtais PROF pārstājis darboties
PROF pakalpojums netiek atslēgts pirms tā termiņa beigām. Iespējami dažādi iemesli, kāpēc tā noticis:
  • skolēnam ir vairāki profili, no kuriem tikai vienam ir pieslēgts PROF;
  • PROF pieslēgts vecāku profilam;
  • pakalpojums pieslēgts brāļa/māsas profilam.
Kā rīkoties? Pārbaudiet, vai skolēnam Uzdevumi.lv klases sarakstā neparādās vairāki profili - tur būs redzams, kuram no tiem ir pieslēgts PROF.
 
Lai palīdzētu atrast "pazudušo" PROF un sakārtotu profilus, iesakiet vecākiem sazināties ar Uzdevumi.lv komandu pa tālruni +371 67616191 .
 
Ko darīt, ja bērns netiek klāt savam profilam?
Nereti gadās, ka skolēns aizmirst, ar kādu e-pasta adresi ir reģistrējies portālā, vai ir pazaudējis savu paroli. Šādām situācijām ir vairāki risinājumi:
  • Skolēns var atjaunot savu paroli, atverot www.uzdevumi.lv un klikšķinot uz iespējas "Aizmirsi paroli?"
  • Identificēts skolotājs var izsniegt skolēnam jaunu paroli (to var izdarīt sadaļā "Skolēnu pārvalde")
  • Sazinieties ar Uzdevumi.lv e-pastā info@uzdevumi.lv vai pa telefonu +371 67616191.
Ko darīt, ja bērns nesaņem mājasdarbus vai pēkšņi pazuduši punkti?
Šādas situācijas parasti notiek, ja skolēnam ir reģistrēti divi profili - viens ar e-pasta adresi, bet otrs - caur E-klasi.
 
Risinājums: Profilu savienošana.
  • Skolēnam jāieiet savā Uzdevumi.lv profilā ar e-pastu un paroli
  • Jāklikšķina uz vārda un uzvārda lapas kreisajā augšējā stūrī
  • Jāizvēlas iespēja "Savienotie profili"
  • Jāklikšķina uz pogas "Pievienot sasaistītu profilu", jāizvēlas E-klases pase un jāievada savi E-klases dati
Pēc šiem soļiem, atverot Uzdevumi.lv ar e-pasta adresi vai caur E-klasi, bērnam atvērsies viens un tas pats profils.