Teorija

Pēctecīgas darbības (algoritmu) piemēri sadzīvē:
Sviestmaizes gatavošanas algoritms:
1. Maizes šķēles nogriešana
2. Sviesta uzsmērēšana
3. Siera sagriešana
4. Tomāta sagriešana
5. Siera un tomātu uzlikšana uz sviestmaizes
6. Otras šķēles uzlikšana
alg.png
 
Dienas režīms:
  
1diena.png
 
Frizūru veidošana:
  
fr.png
  
Spēle "paslēpes"
Screenshot_1.png
1. Izvēlēties bērnu, kurš meklēs.
2. Meklētājs aizver acis un skaita, tajā pašā laikā pārējie slēpjas.
3. Meklētājs dodas meklēt, pārējie cenšas neparādīt, kur atrodas.
4. Uzvaras prieks par atrašanu.

 
  
  
  
  
  
  
  
Origami (japāņu val. 折り紙 „salocīts papīrs”) – papīra figūriņu veidošanas māksla.
 
1ris.png
Atsauce:
http://www.twinkl.co.uk/resource/t-s-1626-7-step-sequencing-cards-making-a-sandwich
https://www.b17.ru/foto/uploaded/754a1050545ab23c41fea19bcb7d277c.jpg
www.startit.lv