Mārupes Valsts ģimnāzija

Mārupes vidusskolā realizē šādas izglītības programmas:

  • Pamatizglītības vispārizglītojošā programma
  • Pamatizglītības humanitārā un sociālā virziena programma
  • Pamatizglītības matemātikas, dabaszinību un tehnikas virziena programma
  • Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena izglītības programma
  • Vispārējās vidējās izglītības matemātikas, dabaszinību un tehnikas virziena programma
  • Vispārējās vidējās izglītības profesionāli orientēta virziena programma (komerczinības)

Programma ar padziļinātu valodu apguvi
Programma paredzēta skolēniem ar dotībām svešvalodu apguvē. No 1.klases uzsvars tiek likts uz pastiprinātu angļu valodas apguvi, 3.klasē skolēni sāk apgūt otro svešvalodu, bet 7.klasē – trešo svešvalodu.

Programma ar padziļinātu matemātikas apguvi
Programma ir paredzēta skolēniem ar dotībām matemātikā. Programma piedāvā padziļinātu matemātikas apguvi un programmēšanu.

 

Skolas vērtības:

Cieņa

  • Es cienu un pieņemu sevi un citus. Es cienu ģimeni, skolu un valsti. Cieņu apliecinu ar savu attieksmi un rīcību, uzvedību un darbu.
  • Es esmu tolerants pret līdzcilvēkiem neatkarīgi no izskata, materiālā stāvokļa un personības.
  • Esmu atvērts pozitīvai sadarbībai, pieklājīgs un draudzīgs.

Atbildība

  • Es esmu atbildīgs skolēns, vecāks, skolotājs un savas valsts pilsonis.
  • Es organizēju savu darbu, kritiski izvērtēju situācijas un atbildu par sava darba rezultātu.
  • Esmu atbildīgs par savu rīcību un vārdiem, par savu un citu cilvēku drošību, par savas rīcības sekām.

Radošums

  • Es esmu atvērts dažādībai. Esmu radošs un motivēts aktīvai pozitīvai darbībai.
  • Es iesaistos sakārtotas, modernas un mūsdienīgas mācību vides veidošanā.
  • Ar savu pašiniciatīvu, mērķtiecību un uzņēmību veicinu savu un skolas izaugsmi.

Tradīcijas

  • Esmu aktīvs pilsonis, skolotājs, skolēns, vecāks. Ģimenes, skolas un valsts tradīcijas ir mans pilsoniskās un nacionālās identitātes pamats.
  • Esmu lojāls vārdos un darbos pret savu ģimeni, skolu un valsti.
  • Ikdienā un svētkos identificēju sevi ar savu skolu un valsti, lietojot to simboliku ar cieņu un lepnumu. Piedalos pasākumos, kas stiprina manas ģimenes, skolas un valsts garu.
Informācija apkopota plkst.